Resultater Fra E Open Okumachi Dojo Cup 2022

Skedsmo og Sørum karateklubb har deltatt i E-Stevne i kata denne høsten. I helgene før EM i Skopje har kata gjengen filmet kata for deltakelse i E Open Okumachi Dojo Cup 2022.

Det er ikke bare i I EM Wadokai 2022 Wadokai Norway har gjort seg bemerket. Denne høsten har kata gjengen i klubben trent og filmet for deltakelse i E Open Okumachi Dojo Cup 2022. Dette var et E-Steven hvor Wadokai utøvere fra hele verden deltok via video.

Fra Skedsmo Karateklubb deltok Alfred, Geir Erik, Lena, Roy Terje, Emma, Magnus og Jan-Ivar. Hans Nikolai og Vigdis deltok fra Sørum Karateklubb.

Resultatene var meget gode. og med ydmykhet vil jeg påstå at nivået i klubben er høyt.

Resultater

• Gruppe D, alder 14-16 tok Magnus Jenssen 2. plass.
  • Gruppe F, alder 17-30 tok Hans-Nikolai Hammer 1.plass
  • Gruppe S, alder 31+:
  • 1.plass til Lenda Sandum
  • 2.plass til Geir Erik Nilssen
  • 3.plass til Jan Ivar Jenssen
  • 5.plass til Roy Terje Solheim
  • 8.plass til Alfred Jacob
  • 9.plass til Emma Jane Gardner
  • 13 plass til Vigdis Engen

Deltakelse på konkurranser er kjempebra for utvikling av egen teknikk og ferdighet. Det er kjempegøy og veldig sosialt. Si fra til din instruktør hvis du ønsker å delta i kata eller kumite, eller begge to.