Velkommen Til Treningssamling Lørdag 19. November

Wadokai Norge Inviterer Til Treningssamling 19.November i Skedsmo Karateklubbs Lokaler

Dagen går med til trening på graderingspensum for alle aldersklasser. Det er samtidig en flott mulighet til å bli bedre kjent med hverandre. Alle karateklubbene i Wadokai er invitert. Benytt dagen til å knytte nye vennskap, eller styrke eksisterende.

Har du planer om å gradere deg før jul er dette en samling du ikke bør gå glipp av. Denne dagen gir deg mulighet til å trene på det du er usikker på og finpusse teknikker og kombinasjoner i pensum til det beltet du skal opp til.

Husk: Det er alltid mulig og bli litt bedre på hver trening du deltar på.

Treningssamlingen begynner kl.11:00 og varer til kl.15:30. Møt opp i god tid før start.

Det blir pause fra kl.12:30 til 14:00 slik at man kan få spist litt. Husk å ta med mat og drikke!

Sett av dagen 19. November til finpuss av graderingspensum!