EM Wadokai I Skopje

I helgen arrangeres det EM i Wadokai i Skopje, Nord-Makedonia.

Torsdag 10.November sendte Skedsmo karateklubb og Sørum karateklubb en flott gjeng avgårde for å representere Wadokai Norway i EM. Gjengen har trent og forberedt seg til dette det siste 3/4 året. Turen gikk fra Gardermoen via Istanbul i Tyrkia til Skopje, en tur på nesten 12 timer.

Dagen idag, Fredag 11. November, ble brukt til akkreditering av utøvere og støtteapparat, samt tid til andre forberedelser og sightseeing i denne flotte byen.

Konkurransen går av stabelen 12 November og 13 November.Arrangementet avsluttes med Sayonara party på kvelden 13.November.

Vi har dyktige utøvere som deltar i både kata, kumite individuelt og lag kumite under arrangementet.

Wadokai Team Norway er ledet og coachet av Skedsmo Karateklubb sin egen trener legende, Arild Lund.

Vi håper å kunne sanke noen edle metaller under mesterskapet, men er ydmyke til at det er mange gode deltakere fra hele Europa som deltar.

Resultater fra konkurransen kan følges fra denne lenken på Sportsdata.org