Flott Gjennomført Gradering I Skedsmo Karateklubb!

I går, Onsdag 7. Desember, var det igjen tid for gradering i Skedsmo Karateklubbs lokaler. Spente og håpefulle medlemmer fra Skedsmo Karateklubb og Sørum Karateklubb møtte opp for å vise hva de har lært og hvordan de har utviklet seg siden forrige gradering.

For våre nye medlemmer var dette en førstegangsopplevelse ( med to unntak) av å stå i søkelyset foran panelet med sensorer og publikum på tribunen.

Graderingspanelet bestod av Arild Lund (Skedsmo Karateklubb), Alfred Jacob(Skedsmo Karateklubb) og Vigdis Engen (Sørum Karateklubb).

Graderingen var godt gjennomført av alle som prøvde seg på nytt belte! Fra de minste på barnepartiene, til de eldste på voksenpartiene.

Som observatør fra sidelinjen, men også som instruktør for nybegynner voksen partiet, er graderingene en opplevelse som gir og gir hver eneste gang.

Jeg kjenner fortsatt på nervene og spenningen blant alle som graderer seg, og jeg bli svett i hendene og får høyere puls når mitt parti skal i ilden.

Jeg tror jeg snakker for de fleste av de andre instruktørene når jeg skriver dette. Vi vil jo så gjerne at alle skal gjøre det bra på gradering.

Til alle som graderte seg i går Gratulerer med vel gjennomført gradering! Vær stolte av dere selv!

Vel gjennomført!

Og til dere som ble forhindret i å gradere dere på grunn av sykdom; ikke fortvil, det blir en ny mulighet rett over nyttår!