Lærerik Treningssamling Med Wadokai Norway

Lørdg19. November gikk årets siste Gasshuku av stabelen i Skedsmo Karateklubb sine lokaler på Strømmen Storsenter. Alle medlemsklubbene i Wadokai Norway var invitert og det ble stinn brakke av håpefulle ungdom og voksne som skal gradere seg til ny beltegrad Onsdag 7.Desember.

Wadokai Norway Instruktører
Alfred, Arild og Juan sørget for maksimalt utbytte på samlingen

Arild, Juan og Alfred stilte som instruktører og ledet treningssamlingen på en flott måte. Mye god lærdom og erfaring ble videreformidlet til deltakerne.

Det var nok mange som dro hjem igjen godt fornøyde, med slitne muskler og ømme ledd, etter 5 timer med trening. Det siste kan jeg selv skrive under på. Jeg måtte innom apoteket på vei hjem for å kjøpe noen lindrende produkter for gamle knokler og ledd som hadde fått kjørt seg.

Alfred Sjekker Junzuki Teknikk

Neste steg på etappen blir 7. Desember. Da arrangeres det gradering for både barn og voksne av. Graderingen starter kl.18:00 for barn og kl.19:00 for ungdom og voksne.

Pensum til gradering for voksen og barn kan lastes ned fra Teknikk, Kombinasjoner og Kata.

Skroll til toppen