Graderingskurs i Skedsmo Karateklubb

Klare For Gradering

Graderingskurset i Skedsmo Karateklubb var fullpakket med ivrige medlemmer som ønsket å finpusse teknikker, kombinasjoner og kata til gradering som avholdes 1. Juni 2022.

Kl. 11 idag, hadde 35 medlemmer møtt opp for å få tilbringe lørdagen i Skedsmo Karateklubbs lokaler i Strømmen Storsenter. To økter av 1, 5 time ble gjennomført hvor alle fikk muligheten til å repetere, finjustere og øve inn sitt obligatoriske pensum.

Alle gulbeltene fikk flott coaching fra Alfred og virkelig finpusset på katakunnskapen. Terping på god tekinkk på mae geri, mawashi geri og sokuto var ogs sentralt idag.

Svartbeltene fikk en god gjennomkjøring av alle Ohyo Kumite og Kihon kumite samt kata.

Jeg er sikker på at flere teknikker falt mer på plass i løpet av dagen. Flott innsats, blide ansikter og kjempetrivelig er stikkord jeg selv har av dagen idag.

Til uken er det nye muligheter for trening for de aller siste justeringen mot graderingen

Skroll til toppen